DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

czwartek, 1 kwietnia 2010

Kroliczki / Bunny...

Wkrotce wielkanoc stad idealna pora na kroliczki...:)



Haft wykonalam na naturalnym lnie o splocie 32. Wzor jest dosc niewielki,dlatego proponuje wyszyc go na tkaninie wlasnie o takim numerze. Choc zdjecie tego nie oddaje to musze wspomniec o tym,ze moje kroliczki powstaly przy uzyciu nici cieniowanych DMC 4160. Mysle jednak, ze kazdy odcien bieli bedzie w tym przypadku dobry.
.
.

Zycze wszystkim milego wyszywania....Ania

6 komentarzy:

  1. my best wishes for a Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny,wesoly hafcik.
    Pozdrawiam swiatecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. I love it!
    It would be perfect for my album ...
    Thank you very much!
    Silvia

    OdpowiedzUsuń
  4. adorables ! pour agrémenter un petit cadeau...
    Merci pour cette jolie grille

    OdpowiedzUsuń
  5. It´s very nice! I have done it for my niece.

    http://telasbotonesyotrascositas.blogspot.com/2012/01/para-mi-sobrina-lara.html

    Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tylu blogach widziałam te króliczki i pojęcia nie miałam ze są Twoje za rok na wielkanoc z pewnością je wyhaftuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails