DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

środa, 2 czerwca 2010

Laura...

Kilka dni temu przygotowalam kolejny wzor z kobieta...Projekt ten nazwalam "LAURA". Musze przyznac,ze bardzo polubilam moja nowa dame, mimo iz sprawia wrazenie zimnej pieknosci...A oto i Laura...

Several days ago I prepared next pattern of woman. I named this project "LAURA". I have to admit that I liked this lady very much, despite she looks like cold beauty...This is Laura...



A tutaj wzor w pdf...
Zycze wszystkim milego wyszywania...Ania
And here is pattern on pdf
Happy stitching for everyone...Ania

8 komentarzy:

  1. Twoje hafty jak i motywy sa niezrownane :)
    Dziekuje za to, ze dajesz nam mozliwosc korzystania z tak wspanialych wzorow :)
    Ja ciesze sie przy kazdym jak dziecko...
    Zaczelam kilka na raz, niedlugo postaram sie przedstawic je na moim blogu, choc wiem ze nie dorownuja Twoim, ale mowi sie ze dobre checi tez sie licza, pozdrawiam z odrobina niesmialego slonca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostojna elegancka pani ;9 no i wydlad stronki tez zmienilas :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @nne thank you for your visit. I hope you will look at my website again.
    Ateno, Fuerte, Jadziu ciesze sie,ze Laura zrobila nas Was pozytywne wrazenie.Dziekuje ,ze do mnie zagladnelyscie.
    Savannah...nawet nie wyobrazasz sobie jak bardzo sie ciesze,ze moje wzory przypadly Ci do gustu. Czekam z niecierpliwoscia na Twoje hafty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również jak wielu osobom przypadły Twoje piękne hafty do gustu. Są śliczne i niepowtarzalne. Bardzo mnie intrygują i z niecierpliwością oczekuję następnego Twojego haftu! Dziękuję, że dzielisz się nimi z innymi. Wykonałam jeden haft dzięki Twojej uprzejmości dzielenia się :-) Zapraszam w wolnej chwili do ich obejrzenia. (http://mabuobrazy.blogspot.com/2010/04/kroliki-wielkanocne.html)(Jeśli się nadaje możesz go zaprezentować w swojej galerii) Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego xxx :-) p.s. Laura jest bardzo dostojna i prezentuje się bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sooooo wonderful !!!!
    Thank you ! I like your blog sooo much !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails