DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

czwartek, 5 sierpnia 2010

Sztucce/Cutlery

Na poczatku, chcialabym serdecznie podziekowac za niezwykle mile wizyty, wspaniale komentarze i wiele sympatycznych mailii...
Dziekuje za wsparcie i ciesze sie,ze tak wiele z Was zdecydowalo sie wyszyc moje wzory.

First, I would like to thank you for extremely kind visits, wonderful comments and a lot of nice e-mails.
Thank you for your support and I'm so glad that a lot of you desided to stitch my designs.





A oto moj nowy wzor...mysle,ze bardzo prosty...

And this is my new design...I think that it is very simple...


.
.
Wzor wyszylam na Aidzie. Uzylam nici DMC( 317) . Back stitch wyszylam bialymi, satynowymi nicmi DMC( S5200). W srodku umiescilam niewielka perelke...
I stitched this pattern on Aida 16. I used thread DMC(317).Back stitch is stitched by white,satin thread DMC(S5200).In the middle I put a little pearl...



A oto i wzor...

And this is pattern...




Zycze wszystkim milego wyszywania...Ania

Happy stitching for everyone...Ania

21 komentarzy:

  1. Śliczne! Bardzo proste a wytworne i eleganckie jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, już widzę woreczek z takim obrazkiem do kuchni!! Piękny, elegancki...prawdziwa perełka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze raz ja:) Aniu, a może masz pomysł na ozdobienie woreczka z foremkami do ciastek??

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszko,Ana dziekuje...ciesze sie,ze moje "tworki" spodobaly sie Wam.
    Ana...mysle,ze moglabym sprobowac...czy moglabys mi zasugerowac ksztalty foremek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu - myślałam o tych najbardziej popularnych - gwiazdka,serduszko,konik na biegunach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widzę ten wzór w mojej kuchni, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek świetny !!!
    Już oczyma wyobraźni widzę jak go haftuję ;-)
    Ale muszę jeszcze skończyć koronę z Twojego wzorku ;-)
    Dziękuję za wspaniałe wzory i inspiracje !!!
    Czekam na dzieło w nowej inspiracji kolorystycznej ... ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE YOU;).
    THANK YOU FOR ALL YOUR BEUTYFUL CROSS STITCH PATTERN.
    I LOVE THEM!

    HAVE A NICE LIFE................!

    HUGS FROM SWEDEN AND KAJSA

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny haft i wzór! Chyba rzucę wszystkie inne robótki i się za niego zabiorę.
    Iw

    OdpowiedzUsuń
  10. Even if you declare it a simple pattern - in fact..it's impressive and I admire your talent a lot - thank you for giving it for free.

    Hugs, Eva from Germany

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za kolejny, sliczny wzor. Z przyjemnoscia wykorzystam go u siebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. thank you very much. molto bello

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wzór! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :)na pewno bede go haftować tylko muszę skończyć to co mam zaczęte. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej twórczości... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest niesamowity!!! Chylę przed Tobą czoła:)
    I je się jemu nie oprę:)
    Miłego popołudnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. 5.Monika,Aneczka,Savannah,Diwina,Kaprys... bardzo,bardzo dziekuje za mile komentarze. Zawsze,gdy umieszczam wzor na blogu mam watpliwosci czy wart jest on pokazania.Zupelnie rozwialyscie moje watpliwosci i ciesze sie,ze zdecydowalam sie go zamiescic.
    Ana...przemysle Twoja sugestie i jesli uda mi sie uporac z wieloma juz zaczetymi wzorami to sprobuje zajac sie wlasnie tym.
    Kajsa,Evchen...thank you so much for your nice comments. I'm so happy that you looked at my website. I hope you will visit me again.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny wzór! Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo się cieszę, że znalazłam Twojego bloga! Rewelacyjna kopalnia inspiracji.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  17. This is a perfect design for me to make for my very good friend. Thank you.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzor jest piekny.Tak sobie juz mysle ze tez go chyba wyhaftuje.Bardzo ciekawa jestem Twoich kolejnych projektow.

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze koniecznie wyhaftowac ten wzorek, baardzo mi sie podoba.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne i eleganckie ;) Idealne do mojej kuchni ;)Dziękuję za wzór ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciao. Ho incrociato il tuo blog e ho ammirato le tue creazion: Complimenti.Grazie per i bellissimi schemi.
    Un saluto Piera

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails