DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

sobota, 6 listopada 2010

Klucz z ramka/Key with frame

Dzis...kolejny klucz. Tym razem do wzoru dolaczylam ramke...

Today...next key. This time I added a frame to chart...




Wzor wyszylam na naturalnym lnie, poniewaz bardzo lubie to zestawienie.

I stitched pattern on natural linen, because I really like this combination.



Oto wzor...

This is a chart...


Zycze wszystkim wspanialego wieczoru...Ania

Have a wonderful evening...Ania


13 komentarzy:

  1. liebe Anne,
    der Rahmen passt so wunderbar zu diesem Schlüssel. Ein sehr schönes Motiv.
    Herzliche Grüße Bianca

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu ślicznośći! Piękne rzeczy robisz! Dziękuję także za ten piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie mu w tej rameczce. Bardzo subtelny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1000 Dank für dieses wunderbare Freebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten wzór i przepiękny twój haft, Aniu, ogromnie mi się podoba to zestawienie lnu i białej nitki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ramka. Całość byłaby fajną okładką do pamiętnika. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna:)wygląda jak koronka:)))))bardzo się cieszę że trafiłam na Twojego bloga:))jesteś dla mnie inspiracją:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stickenundmehr,Mausimom,MaNinou85...I'm so glad that you liked my pattern. Thank you for your nice visits and... have a wonderful Sunday.
    Kajka,Myszka,Annasza...dziekuje za mile komentarze. Bardzo sie ciesze,ze mnie odwiedzilyscie.
    MonDu...doskonaly pomysl z pamietnikiem.
    Bozenas...ciesze sie,ze tak wlasnie odebralas te ramke. Przyznaje,ze wlasnie o to mi chodzilo:)
    Dziekuje wszystkim za mile wizyty...Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Klucz swietny, ale ta ramka jest boska.
    Pieknie wyglada na tle lnu.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  10. I want to thank you so much for your marvelous blog and for the chart you affer us... I start with crosstitch... and I really appreciate your work. Thank you from switzerland

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu:-)dziękuję za wzorek;-)klucz jest piękny, ja wyszyłam jeden z trzech. Pokazuję na swoim blogu. Dziękuję jeszcze raz za wspaniałe wzorki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe połączenie kolorystyczne! dziękuję za wzorek :o) mam jeszcze pytanie dot. lnu (wybacz, ale dopiero raczkuję w xxx) ... to zwykły len czy jakiś specjalny?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails