DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

środa, 3 sierpnia 2011

Cos slodkiego.../Something sweet...

Tym razem przygotowalam "cos slodkiego"...
Wzor,jak zwykle, jest prosty. Na wyszyta babeczke naszylam koraliki,wczesniej przygotowana rozyczke i kokardke. Mysle,ze w miejscu kwiatka mozna takze przyszyc ozdobny guziczek.

This time I prepared "something sweet"...
I think this pattern is simple.On my cupcake I put several beads, rose and bow. If you can't create rose you can stitch in this place,for example, button.



















Dziekuje wszystkim za mile wizyty i komentarze...Ania



Thank you for your nice visits and comments...Ania

29 komentarzy:

  1. C'est trop joli
    Merci


    gros bisous
    Deudeu

    OdpowiedzUsuń
  2. ANIU JAK CIESZE SIE ,ŻE ZNÓW JESTES!!1:))SŁODKI TEN WZOREK....POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzorek , ja w prawdzie w tym roku już wyszywałam jedna babaczkę , ale chyba na Twoją też się jeszcze skuszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu:)bardzo mnie cieszy ,że przerwałaś milczenie na blogu:)))Wciąż o Tobie myślałam,tym bardziej że właśnie wyszyłam trzy Twoje kobiety na poduchy i niedługo je zaprezentuję:)wzorek jak zwykle słodki:))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, piękna ta babeczka! Spróbuję taką wyszyć na zazdrostce do kuchni :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczka cudna !!!
    Chętnie ją wyhaftuję ;-)
    Dziękuję za wspaniały wzorek !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Oi amiga querida

    Ficou Belíssimo! Parabéns!!!!!

    Fique com Deus!
    Beijinhos^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Muy apetecible tu trabajo, saludos desde México.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzienkuje bardzo! It's perfect for a birthday card.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje wszystkim za mile i cenne dla mnie komentarze.Wasza obecnosc wciaz powoduje,ze mimo niewielkiej ilosci czasu uporczywie szukam chwili na wyszycie czegos nowego:) Dziekuje...
    Bozenko...nie moge doczekac sie Twoich haftow.
    Thank you so much for your nice comments.I'm really happy that you visit my webside.
    Wendy...I think that it is really great idea.

    OdpowiedzUsuń
  12. Me gusta!!!! BESOS APRETAOS!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyglądam się Twoim pracom już jakiś czas. Są prześliczne. A ta mufinka, bardzo nęcąca. Dopiero zaczynam swoją przygodę z haftem. Zakupiłam pierwszy zestaw - filiżankę, mam nadzieję, że zrozumiem porządek, jakim jest robiony haft krzyżykowy. Na razie jeszcze podglądam różne prace w necie. Mam nadzieję, że haftowanie wejdzie mi w krew.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. u Ciebie jak zawsze same rewealacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka ta babeczka. Super wzorek, kolorystyka i Twoje wykonanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Merci pour cette grille gourmande
    Bonne fin de semaine
    Eolilu

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj.Wyróżniłam Ciebie i Twój blog nagrodą.Szczegóły u mnie na blogu.Zapraszam.
    P.S.Wyorek jest sodyiutki. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miało być-wzorek jest słodziutki.Oczywiście.;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny, słodki wzorek - już nie mogę się doczekać kiedy go wyhaftuję! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje wszystkim za przemile wizyty.Nie spodziewalam sie, az tylu sympatycznych komentarzy.
    Diuk...mam nadzieje,ze polubisz haft krzyzykowy.Jestem przekonana,ze szybko opanujesz ta technike.
    Jowi...dziekuje serdecznie za wyroznienie.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale sweet babeczka :) chyba się na nią skuszę :) pochwalę się wówczas sowim dziełem

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, babeczka jest cudownie apetyczna a ta różyczka na jej czubeczku dodaje niespotykanej słodyczy;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Votre site est superbe - merci de votre partage

    Amicalement

    OdpowiedzUsuń
  24. Большое спасибо за схему! Вышивалось на одном дыхании! Посмотрите результат=)))
    http://lisyuliss.blogspot.com/2011/09/blog-post_21.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Спасибо!
    http://ogachka.blogspot.com/2012/01/blog-post_05.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails