DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

sobota, 11 grudnia 2010

Klatka/ The cage

Te oto klatke wyszylam jakies 8 miesiecy temu:), wiec jesli uda Wam sie znalezc jakies roznice pomiedzy obrazkiem a wzorem to prosze nie martwcie sie. Zdecydowalam zmienic nieco wzor i wydaje mi sie,ze teraz wyglada nieco lepiej.

I stitched this cage about 8 month ago...:) so if you will find any differences beetween chart and picture don't worry about it. I changed a little bit pattern, because I think that now it looks better.



Wzor wyszylam na tkaninie 28ct, poniewaz sama klatka jest dosc duza.
I stitched this pattern on fabric 28ct, because this cage is rather big.



Zycze wszystkim milego wyszywania...Ania
Happy stitching for everyone...Ania

19 komentarzy:

  1. Hello Ania,

    it`s a beautifull and lovely idea.
    I like your blog very much.

    Claudia from Germany

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu tylko jednym słowem mogę określić dzisiejszy wzór: CUDOWNY !!!!
    Mam przygotowaną już do zdjęć zawieszkę z klatką ale nawet nie umywa się do Twojej.
    Teraz szybko będę wyszywać drugą Twoją ;-)
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. preciosa, yo tambien he hecho recientemente una jaula.
    un saludo desde españa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko dlatego nie wyszyję jej jeszcze dzisiaj bo nie mam czarnych nici. Wzór jest obłędny:)
    Bardzo Dziękuję Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje...a ja tak dlugo zwlekalam z prezentacja tej klatki:) Zupelnie nie bylam do niej przekonana.
    Tak jak juz wspominalam wczesniej... jesli chcialybyscie uzyskac podobny efekt polecam wyszycie jej na drobniutenkiej tkaninie.Ja uzylam produktu firmy Charles Craft 28ct "MONAKO".
    Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplo i zycze milej niedzieli...Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. no cudna ta klateczka!!!!:)już się zastanawiam jak wykorzystać ten wzorek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczny wzor!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz próbowałam wyszyć klatkę no i nie wyszlo, może rzeczywiście na tkaninie z drobniejszymi oczkami lepiej wyjdzie???Dziekuję za hafcik i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny schemat. Wart zapamiętania.
    Penelopis, dziękuję za wzór choinki. Skorzystałam i wyszyłam trzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you, Penelopus for your charts. It's so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja szukałam od tygodnia wzoru na klatkę. Już jeden Twój wyszywam-manekina. Teraz ta klatkę muszę koniecznie. Pozdrawiam i dziękuję. http://dysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kusisz,kusisz kochana,a ja tak nie mam czasu:)))ale Twoje wzory takie ciekawe:)Zajrzyj na mojego bloga ,są na nim nowe korony:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. klateczka przecudowna!!! nie wiem jak to się stało, że przegapiłam tyle postów??? ale już nadrobiłam zaległości i po prostu tworzysz przecudowne rzeczy! Haft rewelacyjnie piękny! Taki misterny i te koraliki... CUDO!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for this lovely chart! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powtórzę za nieocenioną Kasią :cud, miód i orzeszki:) Dla mnie to ja czary i tym bardziej napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you very much!!!
    I'll stitich it and send you the picture!!!
    Best regards...

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany kolejny cudowny wzór, jak Ty to robisz?:)Przy każdym oglądanym schemacie robię WOW!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails