DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

poniedziałek, 13 września 2010

Klucz/Key

Czy wspominałam o tym,ze bardzo lubię kontrasty?:)Dziś jeden z nich. Niewielki czarny kluczyk z kokardką(bardzo lubię takie dodatki).
.
.
Did I mention that I like so much contrast?Today one of them. A little, black key with bow(I like these accessories)





Mój nowy wzór wyszyłam na białej Aidzie 14. Użyłam czarnych nici (DMC310)
.
.

I stitched my new pattern on white Aida14. I used black threads(DMC310)



Oto prosty wzor klucza.
.
.
This is very easy chart of key.


Gdy wyszyłam ów wzór,pomyślałam,że warto zaprojektowac dwa dodatkowe i połączyć je ze sobą.
.
.
When I stitched this pattern, I thought that I should to design two additional and connect them together.



Dziękuję za wiele milych maili i komentarzy...Ania
.
.
Thank you for a lot of nice mails and comments...Ania

22 komentarze:

  1. O, jakie ładne, nowe wzorki Aniu.
    Ciekawy motyw, który na pewno będzie cieszył się dużym powodzeniem.
    Na pewno w przyszłości sobie któryś z nich wyszyję, a kto wie może i wszystkie?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdolna Kobietko, kolejny wzorek ,z którego zapewniam , że skorzystam:)DZIEKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, I like your blog very much. So much beautiful designs. Unfortunately I don't understand the language, but I can understand the patterns.
    This pattern is perfect for a card for my friends. They recently received the key to their new home. Thank you for the wonderful design

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Jestem Twoim nowym obserwatorem i jestem zachwycona Twoimi pracami. Czekam na więcej i życzę kolejnych tak udanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne!!!!
    Sama wyszywam.. ale takich cudeniek to ja dawno już nie widziałam:))))
    zycze stałej pieknej weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, znowu Aniu nas zaskoczylas pieknym schematem, dziekuje.
    Pozdrawim cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och,ależ z Ciebie kreatywna osóbka:)))piękne klucze:)jestem w trakcie robienia korony według Twojego wzoru:)))jak zrobię dam Ci znac:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana pozwolisz, ze pobiore sobie wzorek. Czy dostalas moj obrazeczek?
    Pozera mnie ciekawosc czy uda sie go przerobic?
    Pozdrawiam cieplutko
    xxx KAsik

    OdpowiedzUsuń
  9. czuję, że skorzystam z tych wzorków ;-) właśnie na ścianie zawisł kluczyk , ale jest taki samaotny.

    Pozdrawiam i zapraszam do swojego blogowego świata

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje Drogie...jak zwykle(po przeczytaniu tak wielu sympatycznych komentarzy) rumienię się...Dziękuję...
    Powinnam dodać,że jesli ktokolwiek zdecyduje sie wyszyc kluczyki to polecam baaardzo drobna kanwę. Szczerze mowiąc mam ochotę sama spróbować...ale tyle wzorow czeka na ukończenie...:)
    Kasiku...oczywiscie otrzymalam zdjecie. Spróbuje w najbliższym czasie coś z nim zrobić.
    MonDu...witaj, cieszę się że do mnie trafiłaś. Zapraszam...na kolejne posty.
    Betje...Nice to meet you:)It is so wonderful that you don't need to know language if you would like to stitch pattern.I like this possibility, too.
    I hope your friend will like this key:)
    Jeszcze raz dziękuję wszystkim za miłe wizyty i oczywiście cenne dla mnie komentarze....Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wzór, ja zrobilam juz lilijkę wg twego wzoru, teraz zabieram się za korony:) a klucze wygladają bardzo kusząco. Juz wiem co lubię w Twoich wzorach najbardziej- zwykle sa monochromatyczne, pstrokate desenie to nie dla mnie:)PS.zdałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzorek podkradam, jesli pozwolisz ia ze powoli przychodza szare dni, wiec pewnie bedzie cala kolekcja z Twoich wzorow :) te trzy klucze sa swietne, chyba zrobie z nich motyw przewodni mojego domu ...dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu jesteś GENIALNA!!! Kluczyki są przepiękne a wykorzystanie wszelkich dodatków do haftów zawsze mnie zachwyca.To taki Twój znak rozpoznawczy:)
    Pozdrawiam Was serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice chart (again !) ! I saved it at once in my favorites and will stitch it one day... Have a nice day, Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne wzory....Dziękuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super prawie jak w 3-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu klucze wspaniałe !!!
    Już się cieszę na nowy hafcik ;-)))
    Wzorek drknęłam, tylko trochę czasu muszę wygospodarować ;-)
    Dziękuję za wzór !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Ania, I am so happy founding your blog from Susan. What a beautiful patterns I see.
    Enjoy it so much that I am dancing now for joy hihi..
    I will join on your blog as a follower.
    Thanks for all your free patterns, really such a great gift for those who love cross stitching like I am.
    Thank you, I love it, warm heartgreatings from Cindy - Holland

    OdpowiedzUsuń
  19. przesliczny wzór już wiem,że będę znowu męczyć koleżankę:) sztućce i lilijkę już mam,cudowne:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wzór:)wyhaftowałam korony według Twojego wzoru,wyszły ślicznie:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello Ania,

    you are a artist.You make very very lovly thinks with the stitching.

    greatings send you Conny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails