DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

wtorek, 5 lipca 2011

The birds/Ptaszki

Dziekuje za Wasza cierpliwosc...i znow zapraszam do korzystania z moich wzorow...

Thank you for your patience...and again...I would like to invite you on my webside...


17 komentarzy:

  1. śliczny haft. witaj Aniu po dlugiej przerwie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie ptaszki! Witaj Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ptaszki ale jakie fajne są te sztućce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu, nareszcie jesteś, fajnie ze wróciłaś...a wczoraj szukając pomysłu na haft o Tobie myślalam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie sie ciesze,ze znow mnie odwiedzacie. Dziekuje za sympatyczne komentarze...Ania
    Hm...mam problem z umieszczaniem komentarza. Mam nadzieje,ze tylko chwilowo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki urocze i bardzo dekoracyjne !!!
    Kochana tak długo Cię nie było już myślałam, że nie chcesz nas odwiedzać ;-(
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że już wróciłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Website, not webside.
    Invite to, not invite on.
    Pretty birds.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne!!Na pewno skorzystam!Dziekuje!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you very much, they are lovely.
    Best regards.
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jak się cieszę że jesteś znowu z nami:))Ptaszki są świetne,nie omieszkam z nich skorzystać:)))))Teraz haftuję Twoje kobiety:))niedługo pokażę cały projekt:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze Cię rozumiem, też ostatnio nie mam czasu na blogowanie.
    Projekt piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you, very nice work, I made a link to your post in my blog, I hope you don't mind

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, te Twoje wzorki! Piękny ptaszek. Na pewno wykorzystam w jakimś swoim przedsięwzięciu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ptaszęta cudne, ja teraz haftuje właśnie Twoje piękne korony :)), ale ptaszki są w zamiarze :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Οvеrnight guеsts enjoy а сomρlimеntary 30-mіnute Thalgo Express Faсіal upοn purchase of Chuan erotic maѕsagе gift vouchers valueԁ ονеr HKD$1, 200.


    Μy web page - click here for info about sensual massage

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails