DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

piątek, 21 października 2011

Galeria/Gallery

Witam wszystkich bardzo serdecznie po dlugiej nieobecnosci.
Przez ostatnich kilka miesiecy otrzymalam od Was wiele wspanialych fotografii. Nadszedl czas by pokazac kilka z nich.Jestem zachwycona wszystkimi pracami.Podziwiam Was za niezwykla kreatywnosc.
Oto wspaniale pomysly na to jak mozna wykorzystac moje wzory. Dziekuje,za Wasze cieple wizyty i komentarze...Ania

Hello...after looong absence... I received a lot of wonderful photos during last months. I really like each of your work. You are so creative and inventive. Please look at my Gallery. You can find there a lot of ideas how to use my patterns.Thank you for your warm visits and comments...Ania



Iwona


Anne





Monique










33 komentarze:

  1. Piekne prace..ile osob , tyle pomyslow..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez tak mysle. Za kazdym razem,gdy otrzymuje fotografie z nowa praca,zachwycam sie pomyslowoscia autora.
    Tworzycie przepiekne rzeczy!!!
    Dziekuje Moi Drodzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ANIU JAK DAWNO CIĘ TU NIE BYŁO!!!PIĘKNE PRACE:)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały blog, stał sie dla mnie inspiracją, trafiłam do Ciebie przypadkiem, po dokładnym obejrzeniu Twoich dzieł, po pracy powędrowałam od razu do sklepu (z Twoimi wzorami oczywiście) po kanwę, nici i igłę, póżniej wizyta u koleżanki w sprawie nauki x:) i jestem po tygodniu posiadaczką dwóch koron i sztućców. Teraz jeszcze korony wkomponuję w poduszki, poszukuję grafitowego materiału w białe groszki i bedę w pełni szczęścia. Gratuluję super pomysłów i pozdrawiam. Po prostu piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Je souhaitais vous envoyer mon travail car vous êtes source d'inspiration pour moi. Mais mes mails n'arrivent pas chez vous.

    Cordialement.

    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Работы шикарные!! Манекены так вообще сразили наповал)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneczko, piękne prace, dzięki Tobie wykonane.
    Błagam nie znikaj na tak długo, bo na prawdę pusto tu bez Ciebie.
    Proszę, zaglądaj do nas częściej.
    Niedługo również prześlę Ci coś z Twoich wzorów. Szyje się, hihi.
    Buziole kchana przesyłam ogromniaste.
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wzory , za blog , za to że się dzielisz . Bedę tu gościem , bo zaczynam przygodę z igłą :) Szukałam takich koron - dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  9. Como siempre increibles trabajos.
    Un besito.
    Celia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, piękny blog prowadzisz, jestem zachwycona Twoimi wzorkami, gratuluję pomysłów, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się cieszę widząc tutaj swoją pracę. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafty, wartościowe inspiracje. Dziękuje za wzorki - na króliczki mam ochotę. Może zawisną na Wielkanoc na ścianie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey
    Galeria/Gallery
    Appreciate it for this post, I will be extremely thankful to find out these kinds of fantastic information.
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello
    Galeria/Gallery
    Thanks for posting! I really like what you've acquired here; You should keep it up forever! Best of luck
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace i ciekawe wzory. Kilka wybrałam i na pewno skorzystam - dziękuję za inspiracje i gotowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Really beautiful! I love ...


    WWW.EPR0DUKTI0N.CANALBLOG.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey
    Great post I must say, Keep up the good work! I’m looking forward for more information on this issue.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello here,
    Effectively stated and with wonderful timing. Thanks for the great post which consists of superb information.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello
    This is marvelous! Thanks for putting up such very good stuff! It is pretty ideal for everyone.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi there
    Beautiful choice! Awesome article and straight to the point. I definitely believe what you stated!

    OdpowiedzUsuń
  21. AMAZING POST:) Your blog is so wonderful..do you have twitter or Fb to follow with??

    If you want some décor inspiration from Sweden, check out my blog:)
    Have an awesome weekend.

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (Sweden)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moi Drodzy...nie sposob wyrazic wdziecznosc za tyle wspanialych komentarzy. Dziekuje... Przez caly rok bylam nieobecna z uwagi na nieprawdopodobna ilosc obowiazkow, i tesknilam...za blogiem i haftem...Od dwoch tygodni zaczelam wyszywac i znow moja glowa pel na jest pomyslow. mam nadzieje,ze uda mi sie do Was znow zagladac.
    Pozdrawaim wszystkich bardzo, bardzo cieplo...Ania

    P.S. LUNA...dziekuje za te 3 jakze wymowne dla mnie slowa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet sobie nie wyobrażasz jaką ulgę sprawiły mi twoje słowa , ajuż wyobrażałam sobie nie wiadomo co... Nie znamy się , ale ja podziwiam Twoje prace od dawna i bardzo się ciesze ,że jesteś cała i zdrowa i ,że wracasz. No cóz życie czasem stawia nas przed innymi wyborami a to co sprawia nam przyjemnosć i radość musimy odłożyć na póżniej... ale ulga ...jesteś.!!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie się cieszę, że do Ciebie trafiłam. Pięknie tworzysz I Ty i wszystkie kobietki korzystające z twoich wzorów, może i mi się uda coś wyszyć... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. No z tego co czytam, niedługo wrócisz. Ogromnie się cieszę, bo brakuje Twoich cudownych postów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really helpful & it helped me out
    a lot. I'm hoping to present one thing again and help others like you aided me.

    Feel free to visit my web blog ... formal dress

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails