DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Natalie...

Jakis czas temu w mojej glowie zrodzil sie pomysl zrobienia serii jednokolorowych kobiet...
Dzis mam juz pierwsza...:)
Nazwalam ja Natalie... i jestem pewna ,ze wkrotce ja wyszyje...
Do swojego projektu jak zwykle uzyje bialej tkaniny "Monaco"ct 28




Wzor w pdf mozna znalezc tutaj

5 komentarzy:

  1. Pomysl swietny a i efekt fantastyczny, bardzo chetnie skorzystam z wzoru i juz jestem ciekawa jakie "damy" beda nastepne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jestem ciekawa twojej kolekcji:) fajna ta glowa ,zaraz sobie ja sciagne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysl, Natalie na kanwie oszolamiajaco bedzie wygladac.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi piacciono molto i vostri modelli! Semplice ed elegante, con attenzione ai dettagli ... Congratulazioni!
    Silvia

    OdpowiedzUsuń
  5. Superbe blog
    Un petit voyage dans le passé
    http://www.femmes-en-1900.over-blog.com
    http://www.femmes-1900.fr

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails