DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Galeria / Gallery

Zapraszam na kolejny post z cyklu: GALERIA. Dzisiaj pragne zaprezentowac prace Ateny i Agnieszki. Prosze spojrzcie na te wspaniale, recznie wyszyte hafty.

I invite you on the next post of the:GALLERY. Today I would like to present works of Atena and Agnieszka. Please look at these wounderful, hand made embroidery.





Piekny woreczek na zdjeciu powyzej wykonala Atena.
Romantyczne prace ponizej wyszyla Agnieszka(Kaprys).

Beautiful bag on the picture above made Atena.
Romantic works below stitched Agnieszka(Kaprys).






Do kolazu ponizej uzylam rowniez prac Agnieszki i musze przyznac,ze dzieki niej polubilam kolor fioletowy. A zatem...w moim nastepnym wzorze zobaczycie rowniez ten kolor i tym razem nie bedzie to korona...:) Obiecuje!!!

For this collage below I used Agnes' works,too and I have to admit that thanks to her I liked violet.
So...in my next chart you will see also this color and this time it will not be a crown...:)I promise!!!

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać Twoje wzory w każdym wykonianiu:) Przyznam, że sama też się skusiłam i już kończę kuchenny woreczek z motywem od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha!!! A ja właśnie dzięki Atenie i Agnieszce skusiłam się na mój pierwszy haft:-)
    No a wzorki oczywiście pobieram od Ciebie Aniu.
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie dziewczyny wykorzystały Twoje schematy Aniu.
    Ja również mam zamiar wykorzystać motyw korony na woreczek.Krucho u mnie jednak ostatnio z czasem i moje plany ciągle są odwlekane.
    Niedługo jednak kończą się zaprawy to poszaleję z robótkami:)
    Ściskam Was serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś u Ciebie moje xxx wyglądają zupełnie inaczej ;-) powiedziałabym lepiej ;-)
    Kochana już czekam na Twoją pracę w fiolecie !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam...co tam mówię..kocham te Twoje korony. Pozwoliłam sobie jedną już z nich wyszyć i wiem , że to nie pierwsza i nie ostatnia. DZIEKUJĘ Ci ślicznie za wzorek

    OdpowiedzUsuń
  6. FiolQak... witam Cie bardzo serdecznie i bardzo dziekuje za komentarz.Z niecierpliwoscia czekam na korone w Twoim wykonaniu.Czy uwierzysz,ze wiele, wiele miesiecy temu,gdy po raz pierwszy wpisalam na google haslo haft krzyzykowy to trafilam wlasnie na Twoja strone? Choc nie komentuje,ale odwiedzam Twoj blog i ciesze sie,ze i Ty do mnie zagladasz.
    Agnieszko...Jestem pewna,ze wygladaja rownie pieknie jak u Ciebie.Jestem bardzo ciekawa jak wykorzystasz hafciki, z ktorych zrobilam kolaz.
    Moniko...to doskonala wiadomosc.
    Ana...koniecznie pochwal sie swoja praca.Powiedz prosze,czy zmienilas kolory, czy tez wykorzystalas podobne do mojego haftu muliny?
    Sylwerado...czuje sie zaszczycona,ze zaczelas swoja przygode z haftem wlasnie od moich wzorow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziekuję że udostępniłaś swoje wzory:)szukałam korony już od jakiegoś czasu,nawet przymierzałam się że sama ją narysuję,a tu u Ciebie niespodzianka:))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails