DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Galeria/Gallery

Wlasnie nadszedl czas by zaprezentowac kolejne prace z mojej niezwyklej GALERII.
Codziennie spogladam na Wasze wspaniale prace i ucze sie wciaz czegos nowego...
Moje hafty zwykle sa szare, biale...dlatego zachwycam sie Waszymi barwnymi pracami.
Pod kazdym ze zdjec umiescilam link ze strona autora.

Just now it's time to present you next works from my unusual GALLERY.
Every day I look at your wonderful works and learn something new...
My cross stitches usually are gray, white...so I admire your colorful works.
Under each of photos I put link with author's webside.




Made by Teresa




Made by Mausimom





Made by Diwina



Made by Lacrima




9 komentarzy:

  1. Piękne prace - prawda, że miło oglądać swoje dzieła w aranżacji innych? Jesteś inspiracją dla wielu z nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zaglądam na Twoje blogi, a te piękne wzorki ciągle zachęcają, żeby po nie sięgnąć (co mam już w planach)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. cuda, cuda... wspaniale że jesteś, bo inspirujesz wiele osób:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie gdy innym podoba się Twoja twórczość i czerpią z niej inspiracje, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty..cudeńka!
    A Twoje prace Aniu, w klasycznych stonowanych barwach, to po prostu kwintesencja elegancji:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ana, pKela,jola-zola,Myszka,Sylwerado dziekuje za cudne komentarze.
    To prawda...wspaniale jest ogladac hafty,ktore powstaly w drodze inspiracji wlasna praca .Hm....mysle, nawet,ze uczucie to jest jeszcze przyjemniejsze niz satysfakcja z wlasnorcznie wykonanego haftu, dlatego zachecam wszystkich, bez wyjatku, do tego by sprobowac tworzyc wlasne wzory. To nie jest az tak skaplikowane, a majac na uwadze Wasze wspaniale pomysly jestem pewna,ze mogloby powstac wiele wspanialych schematow.
    Pozdrawiam cieplo wszystkich odwiedzajacych....Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jeszcze raz dziekuję za cudowny wzorek:)
    Musze powiedzieć, że każda z nas mimo iż robiła Twoje wzorki to wyszło coś całkiem innego jakie to cudowne.
    Ja też czasem coś zrobię sama na drutach lub szydełku i zawsze dzielę się wzorem a potem już tylko czekam co inni z nim zrobią.
    Mam nadzieję znaleść czas na kolejne krzyżyki Twojego pomysłu.
    Pozdrawiam z mokrego Oslo Lacrima Marzena

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace !!!
    Aniu czekam ciągle na Twoje nowości ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prace, i powstaja dzieki Tobie, dla mnie jestes ogromna inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails