DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

sobota, 27 sierpnia 2011

Wyszylam ptaszki:) I stitched the birds:)


I jeszcze zblizenie...

A little bit closer...



Tym razem bez piorek...

This time without feathers...




Zycze wszystkim wspanialej niedzieli...Ania

Have a wonderful Sunday...Ania


23 komentarze:

  1. Dearest Ania,

    With or without feathers, those birds are DARLING! Love the 'love bird' design.

    Have a lovely Sunday and a great week ahead.

    Love,

    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  2. So cute ! I like with or without feathers... Have a nice sunday, Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam w planach wyszycie Twoich ptaszków, a teraz to już mam dylemat, które piękniejsze czy z ogonkami czy z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Die Vögelchen sehen richtig klasse aus ...;)
    Ganz toll ..ich bin begeistert .

    LG aus Deutschland wünscht Heidi

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy bellos los pájaritos.Bss apretados!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!
    Pozwoliłam sobie na zajęciach z uczniami wykorzystać wzór klucza od Ciebie. Jak na 8-latków wyszło całkiem, całkiem. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aneczko,
    jak zwykle cudowności pokazałaś. Ale cieszę się też z innego powodu. Ważne, że jesteś.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Oi amiga
    Muito lindo seus passáros, muito original. Adorei!!!!!!

    Tenha um otimo domingo
    Fique com Deus!
    Beijinhos^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. These little birds are very nice!!! Well done

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajniuchne, pieknie zrobilas :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny, misternie i idealnie wykonany.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny:)Zarowno z piorkami jak i bez:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ptaszki są urocze !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne piórkowe ogonki maja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje serdecznie za wszystkie przemile komentarze.Tak bardzo sie ciesze z Waszych opinii.
    Susan...jestem bardzo ciekawa prac Twoich uczniow.Nie mialam pojecia,ze 8-latkowie moga juz wyszywac.
    Kajko...dziekuje.
    Thank you so much for your wonderful comments. Your presence here is so important for me. It makes me happy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne:)Penelopo:)zapraszam na mojego bloga:)coś wykonałam według Twoich wzorów.Oceń czy dobrze się spisałam:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. przepieknie wykonane ptaszki..masz talent

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj
    Mój ptaszek został wyszyty oto link do niego http://namoimpoddaszu.blogspot.com/2011/09/36-goabek-slubny-skonczony.html
    Dziękuję że dzięki Tobie mogłam wyczarować taką piękną kartę. Oczywiście jeżeli uznasz że się nadaje możesz go zamieścić w galerii prac wykonanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails