DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Galeria/Gallery

To dla mnie ogromne szczescie,ze wciaz wyszywacie moje wzory. Dziekuje...i zapraszam do Waszej wspanialej"Galerii"....

I'm so lucky that you still stitch my patterns. Thank you and...please look at your wonderful "Gallery"...


Magda


Catherine



Marie Jo








13 komentarzy:

  1. ja też ostatnio wyhatowałam wzorek do mojego domku, chyba się skuszę i wyślę zdjęcie na maila, a co :)))

    pozdrawiam serdecznie życząc miłego dnia!
    bulinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w wielkanocnych króliczkach, nie powiem skorzystałam. http://mapassionart.blogspot.com/2011/04/kroliczki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dziękuję za przemiłego @ ;-)
    Wszystkie prace dziewczyn piękne !!!
    Zapraszam na Candy do Galerii Kaprys.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!
    można wysłać grafiki?
    dzięki

    semcoisas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz obejrzalam ten post...i wciaz nie moge wyjsc z zachwytu. Cudowne prace!!!Ciesze sie,ze wszystkim takze sie podobaja.
    Dziekuje wszystkim za wizyty...Ania

    I looked at my post one more time...your works are adorable!!!
    Thank you for every nice visit on my blog...Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo Ty jesteś wielką inspiracją:))))kusisz nas takimi pięknymi wzorami i jak tu nie haftować:)))))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Superbe toutes tes créations sont mises en valeur . Bonne soirée

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny blog, obejrzalam caly!!! Skorzystam z kilku wzorów i dziekuje, ze na to pozwalasz. Moje robótki sa zawsze prezentami dla bliskich i znajomych, wiec chyba to nie naruszenie komercyjne. Pozdrawiam
    www.ishin1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you,
    Merci d'avoir mis mes deux cadres dans votre galerie photos.
    J'ai adoré les broder (en 1 fil)
    Merci à vous pour les grilles gratuites.
    Amitiés.
    MJC (Marie-Jo)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails